Och vinnaren är....



Jag tackar alla som har deltagit i tävlingen och jag hoppas ni gärna vill vara med och tävla i kommande tävlingar här på bloggen! Grattis än en gång till Missbui som vann tävlingen! Maila mig din hemadress till  sessan82.blogg.se@gmail.com så skickar jag vinsten till dig!
missbui giving love ♥:

YEEEEEEEEEEESS!!! :D omg du anar inte hur glad jag är, haha skrek i hela rummet. hahah sne bah: " är det verkligen jag..missbui? " HAHAHAHAHAH. vatr tvungen läsa flera gånger för inse (a)



taack så mycket sötnos! du gjorde nyss hela min dåliga kväll till en superbra kväll! ha det bästa och tack! :D <3

SARA:

sv: ja det tycker jag med :) det är så bra så man håller koll på sina favoritbloggar ! :D kram

SARA:

sv: ja det tycker jag med :) det är så bra så man håller koll på sina favoritbloggar ! :D kram

A -*:

hehe okej :P gillar inte heller kaffe men det smakar inte som kaffe när man har både socker och mjölk(värmd och skummaD) i eller tyckerj ag iaf :P

Anonym:

du är ju galen! :D man kan inte inte gilla choklad :D

Fredrik Frisören:

grattis!

Kommentera inlägget här: