Vinn ELLE + Make Up Store

OBS! Tävlingen är förlängd till 13 oktober! Ville oxå tillägga att ni måste inte ta min bild, ni får låna den om ni vill!



Mia:

ÅH nej! haha ja som tänkte nu jävlar har ja ändå en chans haha=)

Haft en bra dag?

Lottiiizz:

Hej snäckan ;) Tittade in! Hoppas allt e bra med dig?

Nathalia:

Hej gumman!

Färlåt att jag ej har skrivit till dig på länge.

Hoppas att du mår bra? Grattis till din brudkläning.

Hur längar man till din blogg/tävlingen. Och hur lånar jag din bild på tävlingen? Vill hemskt gjärna vara med i den.

Kram/N

Ida:

Nu är jag med i din tävling! :)

Skulle verkligen behöva lite lyx i min vardag!! Blir inte så mycket sådant när man går upp tidigt och far till jobbet och tar hand om en massa barn och sen hem och tar hand om sin egen lilla kille! Jag tycker att jag skulle var värd det :) :) :)

Kommentera inlägget här: