Tävling - Vinn Sally Hansen-produkter

Det är jätteroligt att så många vill vara med och tävla! Jag älskar verkligen Sally Hansens läppglans. Har aldrig någonsin gjort slut på ett läppglans så fort som med denna. Så var med ni andra oxå! Ni har fortfarande chansen att vinna mina favoritprodukter =)



Tävlingsregler:
1.
Skriv en kommentar i min blogg och
berätta om ditt bästa skönhetstips
2. Berätta om tävlingen i din egen blogg om att du är med och tävlar
(tillåtet att låna bilden för den som vill)
3. Bästa bidrag vinner!

Tävlingen avslutas måndagen den 23 februari kl 20.00 =)

I samarbete med www.sallyhansen.se
Mela:

Jag har utmanat dig ! :) Puss

Amy.C:

jaha, jag förstår dt:D hehe..

tkr du att jag e ofta bortrest? jaså?:p

nej inte så ofta väl? haha..jag hinner med allt:D h^^ kom hem igår, o e skit trött.

idag ska jag göra halkan oxå:S jag e skit nervös..men hoppas dt kmr gå bra iaf:D hee..^^



allt väl med dig då? haft en bra helg+:D pössss

TERESE:

Hej! Haft en bra dag? =)

puss

mimi with the pink blog:

sV: nej, jag bakar inte lika mycket nu, har inte tid. har inga ingredienser i lägenheten heller. hahaha. men när jag bodde hemma brukade jag baka :D är rätt grym, fast risken för att det ska bli bränt är stor :P



jag hade en helmysig alla hjärtans dag! hela den veckan spenderades med min pojkvän som jag inte träffat på en månad :) hur var din?



ska vi lägga till varandra på bloglovin? :D

Sabrine:

Jag vill tävla=D Mitt bästa skönhetstips för torra fötter är att tappa upp ett fotbad med grönsåpa! Fötterna blir såå mycket bättre! Att fila fötterna vid samma sammanhang känns hur underbart som helst:) Men passa dig dock för att fila fötterna om du har sprickor för då kan sprickorna bara bli värre. Har du sprickor, skippa hellre då filningen. Jag har tvättat mina torra händer med grönsåpa i stället för vanlig tvål och det funkar också mycket bättre! :) Man kan ju kombinera med att smörja händerna och fötterna varje dag också för lite extra mjukhet:) Grönsåpa är bra! :)

sara:

Svar: Hehe ja precis! Jag håller med dig ...

Åh jag ser din tävling nu, jag kanske ska ta och vara med och tävla.. Jag har själv en tävling som avslutas imorgon. Så då är jag nog med efter det! Kram.

Sofie:

har tipsat i min blogg.



Min bästa tips är att använda en eltanborste. Sätt dit nått mjukt på toppen och doppa det sedan i en härlig olja. Massera sen ansiktet. Man känner sig som en nyfödd lite knodd.

Jenny:

För att få volym i håret är mitt bästa tips helt klart "Volumaster" från björn axén. har testat typ allt och det enda som ger mitt hår volym är volumaster. skitbra och resultatet blir jättefint :D

http://zipzo.blogg.se/2009/february/entry-30624395.html#comment

erika:

jag är med och har länkat



mitt tips är till de som har platt hår.

Skaffa en volumemaster hårtång! Jättebra är de. tar typ 10 min att fixa håret och håller tills man tvättar håret igen. Super! Älskar min!

Annas tävlingsblogg:

Jag har tipsat om din tävling i min blogg



http://molnboanna.blogg.se/2009/february/sally-hansens-1.html

Karolina:

Jag hänger på och har länkat från min blogg.

http://viktkampen.blogg.se/2009/february/jag-ar-med-och-tavlar-4.html



Mitt tips: Jag har så svårt att göra snygga ögonbryn när jag fyller i dom med penna, så jag använder i stället en tunn pensel och en ögonskugga i lagomfärg och då kan man lättare anpassa ögonbrynen till vardags och fest.

Mariekawaii:

mitt bästa skönhetstips för len hud är att

1.duscha

2.Peela

3 använd natusan baby oil med aloe vera!

helst ska du inte torka dig med handduk utan ta på oljan direkt och vänta lite sen "dutta" med handduken mot huden voila! baby len och fin hud :)



länkat din tävling ^^

Ha det bra!

Sofie:

Är jätte gärna med och tävlar, mitt skönhets tips är att använda ansikts vatten morgon och kväll, huden bli uppenbart mycket mer slät och fin. den får även mer lyster, sen självklart det vanligaste, ha din skönhets sömn! Kram/Sofie

Kommentera inlägget här: