Tävling - Vinn Sally Hansen-produkter



Tävlingsregler:
1.
Skriv en kommentar i min blogg och
berätta om ditt bästa skönhetstips

2. Berätta om tävlingen i din egen blogg om att du är med och tävlar 
(tillåtet att låna bilden för den som vill)

3. Bästa bidrag vinner!

Tävlingen avslutas måndagen den 23 februari kl 20.00 =)

I samarbete med www.sallyhansen.se
Matilda:

Fin blogg! :) Älskar din bakgrund! :)

Jessica andersson:

jag har nog inte tänkt så mycket på vilken skola osv utan jag måste nog prata med min lärare och syv innan jag kan säga det.

men jag oroar mig inte så mycket över provet. jag har den inställningen att jag ska göra det och lyckas jag inte så är det bara fortsätta att kämpa och sen vet jag ju dessutom hur de lagt upp provet :) dessutom kanske jag hittar annat som jag vill göra då.

Helena:

Svar nr !: Jo lite äldre är jag ju, men började tidigt. Svar nr 2: Den där Robert verkar för det första fiska efter läsare eftersom han "snor" dina kommentarer och svarar på och ursäkta kanske lite knäpp också?

Jessica andersson:

ja precis.. det är en kul grej också, att testa sig :)

vill man verkligen något så klarar man det så enkelt är de ju bara.

vi har träffat folk som jobbar inom det och vissa av dem gick inte ens gymnasiet utan ha klarat sig dit ändå :)

Anonym:

datakommunikation!:/

Anonym:

blev fel med adressen

Amy.C:

mm, jag såg det nyss..när jag öäste din kommentar..omg.. asså vad e dt för person egentligen..hade han presenterat sig sj som han skrev lr?:S helt konstigt ju... shit!~~

jag vt inte vad jag ska skriva aså..e så uff~~ så onödigt på ngt sätt...

så länka han min adress til folk oxå:S ..verkligen sjuk i huvudet asså..vf ska han bry sig ens...!=/



asch, skit samma nu, jag orkar inte med sånt..

hur e dt med dig då, gumman?

haft en bra helg?:D pössss

Matilda:

Svar: haha tack så mycket! :)

Evelina:

Kul med tävling :)

love from missbui:

aw, visst deltar jag! :) jag har redan skrivit om tävlingen och lånat bilden.. checka bloggen bara. puss :*

love from missbui:

Skrev fel url.. här är den rätta! pekar neråt

sheima:

13 cm!? :O jävlar kan knappt gå i 5 cm ju haha :)

fanny:

jaa, fett bra ju . men förmodligen så kommer den ju knappast till den lilla stad jag bor i . men kanske i stockholm eller så . så man får väl åka med shopping bussen eller så då : )

mimi with the pink blog:

ååh vad bra det lter :D

jag kan typ inga skönhetsknep, men får väl fixa ihop något då. hmm

klappa ansiktet med iskallt vatten. det får igång blodcirkulationen och ansiktet får en jättefin och frisk färg. dn mår bra av det också! :D

vet inte om det är ett skönhetsknep. men hehe.. jaf lägger in din tävling imorgon, ska gå & lägga mig nu :)



du måste ju lägga in den bilden i bloggen. hehe.

Helena:

Godmorgon! Önskar dig en fin måndag!

Jossan:

Klart man ska vara med och tävla!



Mitt skönhetstips :

Om man vill göra en egen peeling som inte kostar många kronor och som är minst lika bra som de man köper. Denna torkar inte ut huden som tex barnolja gör. Jag brukar jag ta vanlig olja som man har till matlagning tex olivolja, och sen blanda i socker. sen skrubbar man sig med detta (utan att halka i duschen) Ett tips är att ta en sämre handduk att torka av sig på när man sköljt bort det med vatten, eftersom man är lite oljig. Man behöver inte smörja in sig med lotion efteråt, man blir så mjuk och len i huden!



Kramis

mimi:

har berättat om tävlingen i bloggen nu, kika :)

SoffiZ-Oliwers mamma-Tävling i bloggen:

Jag vill vara med och tävla!!



Mitt bästa skönhetstips är att alltid ha i barnolja eller duschcreme i badet när man badar, tänd några ljus och sätt på musik. Ligg ner en stund, slappna av och smörj in dig i en härlig lotion efteråt!



Tipsar om din tävling på min blogg=)

Annas tävlingsblogg:

Jag har tipsat om din tävling i min blogg



http://molnboanna.blogg.se/2009/february/sally-hansen-1.html

lynnieaa:

Åhh vad kul med tävling! har faktis aldrig någonsin i min blogg hisoria varit med:) såå jag ger det en chans.



Du vet hur det är när man ska ta bort sitt smink. Vanlig sminkbort tagning kan irritera hyn och det får din hy att torka ut och man kan få röda fläckar på ansiktet.

Istället kan du ta bort det med babyoil.

Du börja först med att skölja ansiktet med vatten.

Sedan finns ju de irriterande svarta kvar från maskaran runt ögonen. Ta en bomullstuss doppa de lite i babyoil, torka bort allt som finns kvar av sminket. Sedan tar du bara en handduk och torka hela ansiktet och wipps! så är all smink borta och din hy slipper att bli torr och röd.

mimi with the pink blog:

inga problem! :)

min dag har vart jättebra so far :) hehe. hur har din dag varit?

jo, mysigt med snö. men dock ganska så kallt^^

Anonym:

Mitt bästa skönhetstips är oljan Udos choice som jag dricker 1 msk varje morgon.

Jag har länkat till dig i min blogg i högerkanten.

evamar:

Mitt bästa tips är olivolja. Funkar på torr hud, som hårinpackning och är bra att steka i också. :)



Har länkat dig här:



http://evamar.blogg.se/2009/february/skonhetsprodukter-23-februari.html

Zarah:

Bästa skönhetsknepen är:

Drick mycket vatten och håll dig helst långt borta från kaffe och alkohol som torkar ut kroppen. Yoga då och då är inte fel - och att sova ordentligt är såklart viktigt. ...men bästa sättet att snabbt se snyggare ut är att skratta. :)



Länkat har jag gjort här:

http://godisbloggerier.blogspot.com/2009/02/vinn-pa-ditt-basta-skonhetsknep.html

Lizelott:

Jag är jätte gärna med och tävlar.

Mitt bästa skönhetstips: Man ska ta hand om sin kropp, Äta (lagom) och leva livet. Just då mår man som bäst och man är vacker. Det gäller oxå att man ska ha mycket självförtroende och verkligen tro på sig själv och inte låta sig bli nertryckt av andra.



Det är väl de jag lever efter iaf.

Många Kramar



Har ävne länkat: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2009/february/sally-hansen.html

Kommentera inlägget här: