En nyexaminerad Prins

Idag hade min Prins framläggning av sitt examensarbete. De fick godkänd på slutseminariet och fick nu lägga fram sitt arbete. Kan jag bli mer stolt?!! Har varit i skolan hela dagen, tillsammans med hans familj och Merpo för att lyssna på framläggningen. Jakob var oxå där =)

Tänk att han är klar nu! Efter alla dessa pluggår.... är min Prins nu nyexad Civilingenjör, en masters degree i Industriell Ekonomi. Hur coolt är inte det =) !! Jag är sååå stolt över honom! Hårda tentaperioder, långa och utmanande projektarbeten och nu slutligen examensarbetet som har pågått under ett halvår. Jag förstår inte hur han har kunnat ha sån bra disciplin. Han går ut nu med toppbetyg och förra året fick han till och med ett stipendium för goda studieresultat! Han förtjänar allt det här som han har kämpat för! Nu måste jag skynda mig...

Frida:

Oj det var inte dåligt! :) Du får hälsa grattis hehe!

Jenny:

Det var inte illa, klart du ska vara stolt över din blivande man ;)

Kram

Nathalia:

Grattis till din prins.

Jag färstår att du är stolt,och det ska du vara.

ha en underbar helg.

Susanne:

Grattis, Grattis till Martin!

Tänk vad tiden gått fort ändå! Jag är väldigt stolt & förstår att du är stolt! Härligt, åh snart är det din tur!

Tack för posten!

Kram

Susanne:

Nu gick det minnsann bra att skicka. Försökte skriva grattis för en timme sedan! :)



Svar: Nja inspirerad.. snarare tvingad, ;)

Fru Evelina:

Här har du en till som är GRYMT STOLT över sin man :-).

Det är ingen lätt utbildning, och att ha avslutat den med toppbetyg är inte alla som gör. Fredrik hade ju dessutom tur att få ett superbra jobb på en gång också, ja innan framläggningen till och med =).



har du mkt kvar nu då? var tar ni vägen?



kram!

Ida:

Grattis till Martin :)

Hoppas ni får en bra helg!!

Kommentera inlägget här: